Vaše časté dotazy

Jak zjistím svoji velikost?

První možnost je podívat se na ponožky, které již používáte a na nich může být uvedeno číslování (k dispozici je vám přehledná tabulka velikostí).

Pokud žádné takové ponožky nemáte, nejjednodušeji zjistíte velikost tak, že si změříte chodidlo (od palce k patě) a podle naměřených cm si vyberete svoji velikost.

Pokud u velikosti s lycrou jsou Vaše cm na hranici dvou velikostí, doporučujeme zvolit menší velikost (lycra je velmi pružný materiál, a pokud byste si zvolili větší velikost, existuje možnost, že Vám ponožka nepadne dokonale).

Jaký zvolit materiál?

Vždy záleží na vašem pocitu. Je duležíté, aby vám byla ponožka příjemná na dotek. Poté záleží jaké očekáváte od ponožky funkce. Pokud potřebujete zabránít zápachu nohou, je dobré vybrat ponožky s antibakteriální úpravou. Pokud je vám zima a chcete si nohy zahřát, je vhodné volit ponožky s vlnou. Pokud preferujete, aby ponožka přesně seděla na vaší noze je vhodné zvolit ponožku, která obsahuje lycru a navíc aretační pruhy. Pokud jste zvyklí na klasické ponožky,můžete volit bavlněné produkty.

Chci 100% bavlněné ponožky, proč je nemáte?

Vyrábíme ponožky, kde je obsah bavlny 80% a 20% polypropylenu.  20% polypropylenu je přidáváno z důvodu větší výdrže a stálobarevnosti ponožky. Na omak není rozdíl poznat. Ponožky, kde je 100% bavlny, nejsou tolik odoloné.

Neškrtí lem u ponožek?

Lem u ponožek je pleten speciální technologií, aby byl svěr takový, který neškrtí a zároveň zabraňuje shrnování ponožky.

Chci ponožky s vlastním logem, je to možné?

Ano, vyrábíme ponožky s vlastním logem. Pro detaily nás prosím kontaktujte přes email [email protected], nebo kontaktní formulář.

Netlačí šev na prsty?

Pro sešití v oblasti prstů používáme technologii NEW ROSSO -  imitaci řetízkování, šev je velmi plochý a nijak v botě netlačí na prsty.

Jak lze zboží zaplatit?

Zboží lze zaplatit:

  • převodem na účet
  • zaplacením dobírky
  • online platební kartou
  • platba v hotovosti v kamenné prodejně
  • platba zálohové faktury
  • po domluvě platba na fakturu


V případě platby na učet je zboží zákazníkovi zasláno nebo předáno po připsání částky na bankovní účet prodávajícího. Důležité je uvést správný variabilní symbol (číslo faktury).

Číslo účtu: 140540551/0100 Komerční banka

Číslo euroúčtu Poštovní spořitelna: IBAN: CZ2201000000000140540551

BIC (SWIFT): KOMBCZPP                                                   

UPOZORNĚNÍ: V případě platby na účet je vhodné, aby zákazník vyčkal kontaktu prodávajícího, který zákazníkovi aktuálně sdělí stav skladových zásob objednaného zboží. Pokud není prodávající zboží schopen dodat, předejde se tak zbytečnému zpětnému zasílání platby. Jakmile i přes toto upozornění, zákazník zašle platbu okamžitě po učinění objednávky a prodávající není schopen zboží z jakéhokoliv důvodu dodat, bude platba vrácena hned po zjištění této skutečnosti, avšak bez poplatků za odchozí a příchozí platby!

Objednané zboží lze kromě zaslání přepravní službou vyzvednout také osobně v kamenném obchodě poté, co bude zákazníkovi doručeno oznámení o připraveném zboží k odběru emailem. Platba tak může být zákazníkem učiněna v hotovosti v obchodě .

Jaká je doba vyskladnění a doprava zboží?

Zboží je zasíláno přepravní službou PPL. Tato služba garantuje dodání zásilky následující pracovní den po dni podání. Balík může adresát sledovat na stránkách https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku- do políčka číslo zásilky zákazník napíše číslo balíku, které mu bylo odesláno emailem při odeslání zásilky.

Zboží objednané v sobotu, neděli, ve svátek je možné vyskladnit nejdříve následující pracovní den. Prodloužené doby dodání zboží jsou řešeny se zákazníkem individuálně.

Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Prodávající však doporučuje zákazníkovi si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepsat protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.

UPOZORNĚNÍ: zásilka, která není z vlastního přičinění zákazníka vyzvednuta včas, se vrací prodávajícímu. Prodávající je schopen zásilku na vyžádání zaslat znovu, avšak již s úhradou plného poštovného zákazníkem!

Lhůta pro vybrání balíku ponechaného přepravní službou na depu  je 7 dní!

Co když jsem nezvolil/a správnou velikost?

V případě, že jste si zvolili špatnou velikost a pokud do 7 dnů od převzetí zašlete nepoškozené a nepoužité zboží zpět, obratem Vám jej vyměníme za jinou Vámi požadovanou velikost. Doporučujeme však předběžnou vzájemnou domluvu e-mailem nebo telefonicky. Účtujeme pouze náklady na přepravné.

Jak reklamovat zboží?

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.). V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.