Dodací podmínky
V době objednání zboží může zákazník sledovat stav své objednávky při přihlášení v sekci Moje objednávky. Zákazník je dále informován prodávajícím o průběhu jeho objednávky a době dodání zboží emailem či telefonicky.
Vyskladnění a doprava zboží
Zboží je zasíláno přepravní službou PPL. Tato služba většinou dodá zásilky následující pracovní den po dni podání. Balík může adresát sledovat na stránkách https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku - do políčka číslo zásilky zákazník napíše číslo balíku, které mu bylo odesláno emailem při odeslání zásilky.
Zboží je běžně odesíláno do týdne od objednání. Zboží objednané v sobotu, neděli, ve svátek je možné vyskladnit nejdříve následující pracovní den. Prodloužené doby dodání zboží jsou řešeny se zákazníkem individuálně.
Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Prodávající však doporučuje zákazníkovi si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepsat protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.
UPOZORNĚNÍ: zásilka, která není z vlastního přičinění zákazníka vyzvednuta včas, se vrací prodávajícímu. Prodávající je schopen zásilku na vyžádání zaslat znovu, avšak již s úhradou plného poštovného zákazníkem!
Lhůta pro vybrání balíku ponechaného přepravní službou na depu a na výdejním místě jsou 3 dny.
Platba zboží
Zboží lze zaplatit:
- bankovním převodem
- zaplacením dobírky
- platba v hotovosti v kamenné prodejně
- platba zálohové faktury
- po domluvě platba na fakturu
- platební kartou online
V případě platby bankovním převoden jsou informace o platbě zaslány emailem a zboží je zákazníkovi zasláno, nebo předáno po připsání částky na bankovní účet prodávajícího. Důležité je uvést správný variabilní symbol (číslo objednváky).
Číslo účtu: 140540551/0100 Komerční banka
Číslo euroúčtu Poštovní spořitelna: IBAN: CZ2201000000000140540551
BIC (SWIFT): KOMBCZPP
UPOZORNĚNÍ: V případě platby bankovním převodem je vhodné, aby zákazník vyčkal kontaktu prodávajícího, který zákazníkovi aktuálně sdělí stav skladových zásob objednaného zboží. Pokud není prodávající zboží schopen dodat, předejde se tak zbytečnému zpětnému zasílání platby. Jakmile i přes toto upozornění, zákazník zašle platbu okamžitě po učinění objednávky a prodávající není schopen zboží z jakéhokoliv důvodu dodat, bude platba vrácena hned po zjištění této skutečnosti, avšak bez poplatků za odchozí a příchozí platby!
Objednané zboží lze kromě zaslání přepravní službou vyzvednout také osobně v kamenném obchodě poté, co bude zákazníkovi doručeno oznámení o připraveném zboží k odběru emailem. Platba tak může být zákazníkem učiněna v hotovosti v obchodě .
Platba platební kartou online:
- po odeslání objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s, kde zadáte potřebné údaje
- pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odešleme
- platební brána podporuje bezpečný protokol platby, my ani platební brána nemáme přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky
- ComGate Payments, a.s. je platební instituce, která spadá pod dohled České národní banky. Vedle toho je ze zákona povinným subjektem vůči Ministerstvu financí České republiky, se kterým spolupracuje v otázkách zamezení praní špinavých peněz (AML).
Platba v kamenné prodejně na adrese:
Manž. Burdychových 1156, Červený Kostelec, 549 41
- na prodejně lze platit pouze v hotovosti (není možné platit kartou)
Otevírací doba:
PO 8:00 - 12:00
ÚT 12:00 – 16:00
ST 8:00 – 12:00
ČT 12:00 – 16:00
PÁ ZAVŘENO
Doprava a přepravné
Přepravné zdarma
- při nákupu nad 5445Kč s DPH je poštovné zdarma
- při osobním odběru v kamenné prodejně v Červeném Kostelci - Manž. Burdychových 1156, Červený Kostelec, 549 41
Přepravní služba PPL
- cena přepravného v případě dobírky je 103 Kč, při platbě předem na účet je 68 Kč
- cena přepravného do výdejního místa 35 Kč (momentálně není dostupné - pracujeme na tom :) )
- zboží je doručeno přepravní službou PPL
- balík je doručen druhý pracovní den po převzetí zásilky
- před dovezením zásilky budete kontaktování kurýrem
- je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- svoji zásilku můžete sledovat na https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku